Subject: [DKIM katki]Kaasamisest Hasartmänguseaduse muutmise seaduse eelnõu menetlusse
From: "EHKL" <[email-masked]>
To: Jürgen Ligi - RAM <[email-masked]>
Cc: "Info - RAM" <[email-masked]>
Date: Tue, 17 Jun 2025 23:57:21 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

HOIATUS! See e-kiri võib olla liba-, õngitsus- või pahaloomuline, kuna on 
saadetud asutusest, kus meiliserver on vigaselt seadistatud.
Rohkem infot: KKK | teenusveeb <https://teenused.rit.ee/et/kkk>  -> E-post 
ja kalender.

Lugupeetud rahandusminister, Jürgen Ligi!

Saadan manuses ettepaneku Eesti Hasartmängude Korraldajate Liidu kaasamiseks 
Hasartmänguseaduse muutmise seaduse eelnõu menetluse juurde.

Lugupidamisega,

Tõnis Rüütel

Juhatuse liige, Direktor

Eesti Hasartmängude Korraldajate Liit

Tel. 6 489 061; mob. 5046517

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

www.ehkl.ee <http://www.ehkl.ee/>